Dagens funderare

Dags för dagens funderare.

Är det så att blinkers är ett extra dyrt tillbehör som måste specialbeställas från en annan planet?
Eller kan det vara så att den egna intergriteten är så stark att man undviker att visa vart man ska?

Sen har jag läst om de kommentatorer som kommenterar 86 olika sporter, men inte samtidigt väl?

Då hade det ju kunnat låta något så här:

"Kajsa Bergkvist kommer mot ribban.
Från duns till partär powerplay övertramp
frispark 40-15 mål för BolticGöta"

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag tror att bilnkers helt inte monteras på bilar :P



Och nej jag tror inte att de kommenterar 86 olika sporter samtidigt, men vad vet jag. Jag avskyr sport, det kanske är så?

2009-01-06 @ 19:23:53
URL: http://carolineb.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hanna bor inte på fel ställe, Hanna bor drygt en mil från mig :P Vad då lokal snöstorm?

2009-01-07 @ 17:43:37
URL: http://carolineb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0